Известие

Collapse
No announcement yet.

159 дизел или бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
    В БГ почти всеки TS трака като дизел. Явно на собствениците им не им се дават 300+лв за нов вариатор.
    Моят съм си го сменил с нов, но за съжаление е така - вариаторът е 10% от стойността на болшинството Алфи TS То и със оригиналните свещи е нещо подобно и с окачването и т.н.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Не е нормално старият вариатор да е конструиран по начин, който да го прави консуматив.
      При това - скъп консуматив.
      Силно се надявам при новите системи за промяна на фазите, това недоразумение да не е допуснато отново.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Винаги ми е било интересно тия, които карат с по-гъсти масла от 10W40 дали хвърлят вариатори, но за съжаление това няма как да се установи на практика.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Винаги ми е било интересно тия, които карат с по-гъсти масла от 10W40 дали хвърлят вариатори, но за съжаление това няма как да се установи на практика.
          Да, аз съм карал с ревизиран мотор и brand new вариатор, с 10W60 racing и след 40к. километра вариатора зе да се обажда, но си сменях ремонтното комплектче после на 30к., без да се разтраква и ми поизкара вариатора. Това е.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Не е нормално старият вариатор да е конструиран по начин, който да го прави консуматив.
            При това - скъп консуматив.
            Силно се надявам при новите системи за промяна на фазите, това недоразумение да не е допуснато отново.
            Все пак сравняваме 159 и 156, а към момента 159 са на по-малко години. Като станат 159ките на по 15 години може да е друга равносметката.
            Принципът на работа и конструкцията на едните и другите вариатори са тотално различни:

            ...

            Comment


            • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Да, аз съм карал с ревизиран мотор и brand new вариатор, с 10W60 racing и след 40к. километра вариатора зе да се обажда, но си сменях ремонтното комплектче после на 30к., без да се разтраква и ми поизкара вариатора. Това е.
              Моят още е добре, а вече съм сменял още веднъж ремъци. Някой ми беше споменал, че е хубаво да се хвърлят през 1 смяна на ремъци. Ама то всеки знае кое е хубаво .. .
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                Все пак сравняваме 159 и 156, а към момента 159 са на по-малко години. Като станат 159ките на по 15 години може да е друга равносметката.
                Принципът на работа и конструкцията на едните и другите вариатори са тотално различни:
                Ами то за стария вариатор препоръчват смяна при смяна на ангрегаж. Т.е - възрастта на колата в случая няма кой знае какво значение.

                А това, което си показал на снимката мисля, че е само електромагнитния клапан (соленоида).
                Механизмите, които изпълняват функциите на вариатор са други:

                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 19:52.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Ако това на снимката не е "вариатора" т.е. има и други части по VVT, то явно другите части се търсят още по-рядко.
                  Ще погледна eper да видя какви други части има в JTS ...
                  ...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    Ако това на снимката не е "вариатора" т.е. има и други части по VVT, то явно другите части се търсят още по-рядко.
                    Ще погледна eper да видя какви други части има в JTS ...
                    Да, скицата е от Е-learn. В Eper намирам само клапаните (соленоидите). Снимки на същинските VVT шайби не мога да намеря.
                    Което е добра новина - надявам се защото не дефектират толкова често.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • На снимката се виждат въпросните "вариатори", или "фазери", както ги наричат още:



                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Прав си , това са вариаторите.

                        Inlet:



                        Exaust:



                        Цени няма, но пак имат само по 1 наличен ...
                        ...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                          Споменатия online магазин е в UK и продава за цяла европа. Каква статистика за БГ ?!
                          Факта е че има само няколко случая на развалени вариатори на 159 в alfaowner и то само на този на intake вала.
                          В БГ почти всеки TS трака като дизел. Явно на собствениците им не им се дават 300+лв за нов вариатор.
                          Това са много смени на масло от онова хубавото (и евтинкото ! ) , което продават в LIDL.
                          Е, хубаво, дай да видим в Европа какво е съотношението 156-159.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Да, аз съм карал с ревизиран мотор и brand new вариатор, с 10W60 racing и след 40к. километра вариатора зе да се обажда, но си сменях ремонтното комплектче после на 30к., без да се разтраква и ми поизкара вариатора. Това е.
                            Стига бре,по твойте думи с прости сметки излиза,че си карал вагона над 100 иляди бре,недей та той не излизаше от сервиза бре............................
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Стига бре,по твойте думи с прости сметки излиза,че си карал вагона над 100 иляди бре,недей та той не излизаше от сервиза бре............................
                              55цата маме, за вагоня бех достатъчно отворен да не си купувам чисто нов вариатор.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                                55цата маме, за вагоня бех достатъчно отворен да не си купувам чисто нов вариатор.
                                Aaaaa тва вече е друго,той ЦФ1 е по здрав.....................
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X