If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
В БГ почти всеки TS трака като дизел. Явно на собствениците им не им се дават 300+лв за нов вариатор.
Моят съм си го сменил с нов, но за съжаление е така - вариаторът е 10% от стойността на болшинството Алфи TS То и със оригиналните свещи е нещо подобно и с окачването и т.н.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Не е нормално старият вариатор да е конструиран по начин, който да го прави консуматив.
При това - скъп консуматив.
Силно се надявам при новите системи за промяна на фазите, това недоразумение да не е допуснато отново.
Винаги ми е било интересно тия, които карат с по-гъсти масла от 10W40 дали хвърлят вариатори, но за съжаление това няма как да се установи на практика.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Винаги ми е било интересно тия, които карат с по-гъсти масла от 10W40 дали хвърлят вариатори, но за съжаление това няма как да се установи на практика.
Да, аз съм карал с ревизиран мотор и brand new вариатор, с 10W60 racing и след 40к. километра вариатора зе да се обажда, но си сменях ремонтното комплектче после на 30к., без да се разтраква и ми поизкара вариатора. Това е.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Не е нормално старият вариатор да е конструиран по начин, който да го прави консуматив.
При това - скъп консуматив.
Силно се надявам при новите системи за промяна на фазите, това недоразумение да не е допуснато отново.
Все пак сравняваме 159 и 156, а към момента 159 са на по-малко години. Като станат 159ките на по 15 години може да е друга равносметката.
Принципът на работа и конструкцията на едните и другите вариатори са тотално различни:
Да, аз съм карал с ревизиран мотор и brand new вариатор, с 10W60 racing и след 40к. километра вариатора зе да се обажда, но си сменях ремонтното комплектче после на 30к., без да се разтраква и ми поизкара вариатора. Това е.
Моят още е добре, а вече съм сменял още веднъж ремъци. Някой ми беше споменал, че е хубаво да се хвърлят през 1 смяна на ремъци. Ама то всеки знае кое е хубаво .. .
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Все пак сравняваме 159 и 156, а към момента 159 са на по-малко години. Като станат 159ките на по 15 години може да е друга равносметката.
Принципът на работа и конструкцията на едните и другите вариатори са тотално различни:
Ами то за стария вариатор препоръчват смяна при смяна на ангрегаж. Т.е - възрастта на колата в случая няма кой знае какво значение.
А това, което си показал на снимката мисля, че е само електромагнитния клапан (соленоида).
Механизмите, които изпълняват функциите на вариатор са други:
Ако това на снимката не е "вариатора" т.е. има и други части по VVT, то явно другите части се търсят още по-рядко.
Ще погледна eper да видя какви други части има в JTS ...
Ако това на снимката не е "вариатора" т.е. има и други части по VVT, то явно другите части се търсят още по-рядко.
Ще погледна eper да видя какви други части има в JTS ...
Да, скицата е от Е-learn. В Eper намирам само клапаните (соленоидите). Снимки на същинските VVT шайби не мога да намеря.
Което е добра новина - надявам се защото не дефектират толкова често.
Споменатия online магазин е в UK и продава за цяла европа. Каква статистика за БГ ?!
Факта е че има само няколко случая на развалени вариатори на 159 в alfaowner и то само на този на intake вала.
В БГ почти всеки TS трака като дизел. Явно на собствениците им не им се дават 300+лв за нов вариатор.
Това са много смени на масло от онова хубавото (и евтинкото ! ) , което продават в LIDL.
Е, хубаво, дай да видим в Европа какво е съотношението 156-159.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Да, аз съм карал с ревизиран мотор и brand new вариатор, с 10W60 racing и след 40к. километра вариатора зе да се обажда, но си сменях ремонтното комплектче после на 30к., без да се разтраква и ми поизкара вариатора. Това е.
Стига бре,по твойте думи с прости сметки излиза,че си карал вагона над 100 иляди бре,недей та той не излизаше от сервиза бре............................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Стига бре,по твойте думи с прости сметки излиза,че си карал вагона над 100 иляди бре,недей та той не излизаше от сервиза бре............................
55цата маме, за вагоня бех достатъчно отворен да не си купувам чисто нов вариатор.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment